Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
krzysztof kowal (2876 niezalogowanych)
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
a które to są chamskie komentarze?
może te w których jest o tym, że Polacy dużo kradną, piją i kombinują?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Magdalena Malec
(Magma)
Wiking
Jestem nowicjuszką na tym portalu. I przyznam, że o niskim poziomie tego forum świadczą liczne komentarze. Jakby w każdym wątku/artykule trwał konkurs na najbardziej fantazyjne obraźliwe, tudzież lekceważące sformułowanie wobec innego użytkownika.

Zgadzam się z Blackbird - więcej uśmiechu, mniej narzekania. Zamiast w wolne dni szukać dziury w całym, polecam wybrać się na Kjerag. Ośnieżony wygląda bajecznie.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
5815 Postów
pati muzia
(patim)
Maniak
www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/artic...6/POWIAT21/131219481
Niemiec przyjechał na "jumę" do Polski. Ukradł rower spod sklepu

fakty.interia.pl/swiat/news-polacy-bruta...yjasnien,nId,1075418
Polacy twierdzą, że zostali zaatakowani przez policjantów w cywilu i brutalnie pobici. Jak poinformowała stacja TVN24, Polaków zakuto w kajdanki i w opaskach na oczy przewieziono na komisariat. Szczegóły przeprowadzonej przez policjantów akcji są bardzo brutalne. Ofiary były bite i kopane po twarzy. Zarekwirowano im także samochody, telefony i wszystkie rzeczy prywatne.

Według Agnieszki Libner, pracodawcy poszkodowanych, mężczyźni są w bardzo złym stanie. - Zostali wręcz skatowani i mają poważne obrażenia. - Zamierzamy złożyć zawiadomienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa - powiedziała Libner.
REKLAMA